|
Standard Detayı
|
İptal Standard TÜRK STANDARDI
|
TS No :
|
TS ISO/IEC 20000-1/D1
|
|
Kabul Tarihi :
|
26.01.2016
|
İptal Tarihi :
|
28.01.2019 |
Hazırlık Grubu :
|
TK1: Bilişim Teknolojileri Teknik Komitesi |
Doküman Tipi :
|
|
Yürürlük Durumu :
|
H (İptal Edilmiş Standard/Withdrawn standard) |
Başlık :
|
Bilgi teknolojisi - Hizmet yönetimi - Bölüm 1: Hizmet yönetimi sistem gereksinimleri |
Başlık (İng) :
|
Information technology - Service management - Part 1: Service management system requirements |
Kapsam :
|
Bu standard, bir hizmet yönetimi sistem (HYS) standardıdır ve bir HYS’yi planlamak, kurmak, gerçekleştirmek, işletmek, izlemek, gözden geçirmek, sürdürmek ve iyileştirmek için hizmet sağlayıcının gereksinimlerini kapsar. Söz konusu gereksinimler, hizmet gereksinimlerini karşılamak için hizmetlerin tasarlanmasını, dönüşümünü, verilmesini ve iyileştirilmesini içerir. |
Kapsam (İng) :
|
This part of ISO/IEC 20000 is a service management system (SMS) standard. It specifies requirements for the service provider to plan, establish, implement, operate, monitor, review, maintain and improve an SMS. The requirements include the design, transition, delivery and improvement of services to fulfil service requirements. |
Yerine Geçen :
|
TS ISO/IEC 20000-1 :2019; TS ISO/IEC 20000-1 :2019; |
Tadil Edilen :
|
TS ISO/IEC 20000-1 :2013; |
Yararlanılan Kaynak :
|
ISO/IEC 20000-1:2011 |
Uluslararası Karşılıklar :
|
ISO/IEC 20000-1-EQV |
Tercüme Edildiği STD :
|
ISO/IEC 20000-1 |
ICS Kodu :
|
03.080.99 Diğer Hizmetler; 35.020 Enformasyon Teknolojisi (Genel) |
Cen/Cenelec :
|
- |
Dili :
|
tr |
Renk Durumu :
|
Siyah-Beyaz |
Uygulama Durumu :
|
Yürürlükte |
Sayfa Sayısı :
|
1 |
Çakışan Standart Varsa İptal Tarihi (DOW) |
- |
|