Logo
 
Standard Arama
Standard Arama Sisteme Giriş
Standard Detayı
İptal Standard
TÜRK STANDARDI
TS No : TS ISO/IEC 20000-1      
Kabul Tarihi : 25.04.2013
İptal Tarihi : 28.01.2019
Hazırlık Grubu : TK1: Bilişim Teknolojileri Teknik Komitesi
Doküman Tipi :
Yürürlük Durumu : H (İptal Edilmiş Standard/Withdrawn standard)
Başlık : Bilgi teknolojisi - Hizmet yönetimi - Bölüm 1: Özellikler
Başlık (İng) : Information technology — Service management — Part 1: Service management system requirements
Kapsam : Bu standard, bir hizmet yönetimi sistem (HYS) standardıdır ve bir HYS’yi planlamak, kurmak, gerçekleştirmek, işletmek, izlemek, gözden geçirmek, sürdürmek ve iyileştirmek için hizmet sağlayıcının gereksinimlerini kapsar. Söz konusu gereksinimler, hizmet gereksinimlerini karşılamak için hizmetlerin tasarlanmasını, dönüşümünü, verilmesini ve iyileştirilmesini içerir.
Kapsam (İng) : This part of ISO/IEC 20000 is a service management system (SMS) standard. It specifies requirements for the service provider to plan, establish, implement, operate, monitor, review, maintain and improve an SMS. The requirements include the design, transition, delivery and improvement of services to fulfil service requirements.
Yerini Aldığı : TS ISO/IEC 20000-1 :2011;  
Yerine Geçen : TS ISO/IEC 20000-1 :2019;  TS ISO/IEC 20000-1 :2019;  
Tadil Eden : TS ISO/IEC 20000-1/D1 :2016;  
Yararlanılan Kaynak : ISO/IEC 20000-1:2011
Uluslararası Karşılıklar : EN/ISO 20000-1-EQV
Tercüme Edildiği STD : EN/ISO 20000-1
ICS Kodu : 03.080.99 Diğer Hizmetler; 35.020 Enformasyon Teknolojisi (Genel)
Atıf Yapılan STD : TS ISO/IEC 20000-2 :2011;  
Cen/Cenelec : -
Dili : tr
Renk Durumu : Siyah-Beyaz
Uygulama Durumu : Yürürlükten kaldırıldı (Withdrawn Standard)
Sayfa Sayısı : 29
Fiyatı : 280,00 TL + %10 Kdv
Çakışan Standart Varsa İptal Tarihi (DOW)-