|
Standard Detayı
|
İptal Standard TÜRK STANDARDI
|
TS No :
|
TS ISO/IEC 20000-2
|
|
Kabul Tarihi :
|
13.01.2011
|
İptal Tarihi :
|
18.02.2015 |
Hazırlık Grubu :
|
Bilgi Teknolojileri ve İletişim İhtisas Grubu |
Doküman Tipi :
|
|
Yürürlük Durumu :
|
H (İptal Edilmiş Standard/Withdrawn standard) |
Başlık :
|
Bilgi teknolojisi - Hizmet yönetimi - Bölüm 2: Uygulama prensipleri |
Başlık (İng) :
|
Information technology - Service management - Part 2: Code of practice |
Kapsam :
|
Bu standard, ISO/IEC 20000-1 standardına göre denetlenmeyi amaçlayan hizmet sağlayıcıların, hizmet iyileştirme planlamaları için bir kılavuz sağlar. |
Kapsam (İng) :
|
ISO/IEC 20000-2:2005 represents an industry consensus on guidance to auditors and offers assistance to service providers planning service improvements or to be audited against ISO/IEC 20000-1. |
Yerine Geçen :
|
TS ISO/IEC 20000-2 :2015 (Kaynağındaki revizyondan ötürü);; TS ISO/IEC 20000-2 :2015; |
Yararlanılan Kaynak :
|
ISO/IEC 20000-2:2005 |
Uluslararası Karşılıklar :
|
BS ISO/IEC 20000-EQV; JIS Q 20000-2-EQV; ISO/IEC 20000-2-EQV |
Tercüme Edildiği STD :
|
ISO/IEC 20000-2 |
ICS Kodu :
|
03.080.99 Diğer Hizmetler; 35.020 Enformasyon Teknolojisi (Genel) |
Cen/Cenelec :
|
- |
Dili :
|
tr |
Renk Durumu :
|
|
Uygulama Durumu :
|
Yürürlükten kaldırıldı (Withdrawn Standard) |
Sayfa Sayısı :
|
31 |
Fiyatı :
|
280,00 TL + %10 Kdv |
Çakışan Standart Varsa İptal Tarihi (DOW) | - |
|