|
Standard Detayı
|
İptal Standard TÜRK STANDARDI
|
TS No :
|
TS ISO 10002
|
|
Kabul Tarihi :
|
7.12.2006
|
İptal Tarihi :
|
27.08.2015 |
Hazırlık Grubu :
|
Mühendislik Hizmetleri İhtisas Grubu |
Doküman Tipi :
|
|
Yürürlük Durumu :
|
H (İptal Edilmiş Standard/Withdrawn standard) |
Başlık :
|
Kalite yönetimi - Müşteri memnuniyeti - Kuruluşlarda şikâyetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler |
Başlık (İng) :
|
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations |
Kapsam :
|
Bu standard kuruluşlarda müşteri memnuniyeti için şikayetlerin ele alınması için kılavuzluk bilgilerini kapsar. |
Kapsam (İng) :
|
This standard gives guidance for a process to handle such complaints which are received by an organization (complaints handling process). The standard deals with handling the complaints within the organization but not dispute resolution processes existing externally to the organization. It is applicable to organization of all sizes and all branches. |
Yerine Geçen :
|
TS ISO 10002 :2015; TS ISO 10002 :2015; |
Tadil Eden :
|
TS ISO 10002/Cor 1 :2011; |
Yararlanılan Kaynak :
|
ISO 10002:2004 |
Uluslararası Karşılıklar :
|
ISO 10002-EQV; DIN ISO 10002-EQV; BS ISO 10002-EQV |
Tercüme Edildiği STD :
|
ISO 10002 |
ICS Kodu :
|
03.120.10 Kalite Yönetimi ve Kalite Güvencesi |
Atıf Yapılan STD :
|
TS EN ISO 9000 :2004; |
Cen/Cenelec :
|
- |
Dili :
|
tr |
Renk Durumu :
|
|
Uygulama Durumu :
|
Yürürlükten kaldırıldı (Withdrawn Standard) |
Sayfa Sayısı :
|
24 |
Fiyatı :
|
280,00 TL + %10 Kdv |
Çakışan Standart Varsa İptal Tarihi (DOW) | - |
|