Logo
 
Standard Arama
Standard Arama Sisteme Giriş
Standard Detayı
İptal Standard
TÜRK STANDARDI
TS No : TS ISO 10002      
Tercüme Tarihi : 6.01.2016
Kabul Tarihi : 27.08.2015
İptal Tarihi : 19.11.2018
Hazırlık Grubu : TK29: Yönetim Sistemleri Teknik Komitesi
Doküman Tipi :
Yürürlük Durumu : H (İptal Edilmiş Standard/Withdrawn standard)
Başlık : Kalite yönetimi – Müşteri memnuniyeti – Kuruluşlarda şikâyetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler
Başlık (İng) : Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations
Kapsam : Bu standard kuruluşlarda müşteri memnuniyeti için şikayetlerin ele alınması için kılavuzluk bilgilerini kapsar.
Kapsam (İng) : This International Standard provides guidance on the process of complaints handling related to products within an organization, including planning, design, operation, maintenance, and improvement. The complaints-handling process described is suitable for use as one of the processes of an overall quality management system.
Yerini Aldığı : TS ISO 10002 :2006;  TS ISO 10002/Cor 1 :2011;  
Yerine Geçen : TS ISO 10002 :2018;  TS ISO 10002 :2018;  
Yararlanılan Kaynak : ISO 10002:2014
Uluslararası Karşılıklar : 10002--
ICS Kodu : 03.120.10 Kalite Yönetimi ve Kalite Güvencesi
Atıf Yapılan STD : TS EN ISO 9000 :2007;  
Cen/Cenelec : -
Dili : tr
Renk Durumu : Siyah-Beyaz
Uygulama Durumu : Yürürlükten kaldırıldı (Withdrawn Standard)
Sayfa Sayısı : 29
Fiyatı : 280,00 TL + %10 Kdv
Çakışan Standart Varsa İptal Tarihi (DOW)-