Logo
 
Standard Arama
Standard Arama Sisteme Giriş
Standard Detayı
TÜRK STANDARDI
TS No : TS ISO 10002      
Kabul Tarihi : 19.11.2018
Hazırlık Grubu : Teknik Kurul
Doküman Tipi :
Yürürlük Durumu : U (Yürürlükteki Standard/Standard)
Başlık : Kalite yönetimi — Müşteri Memnuniyeti — Kuruluşlarda şikâyetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler
Başlık (İng) : Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for complaints handling in organizations
Kapsam : -
Kapsam (İng) : This document gives guidelines for the process of complaints handling related to products and services within an organization, including planning, design, development, operation, maintenance and improvement. The complaints-handling process described is suitable for use as one of the processes of an overall quality management system. NOTE Throughout this document, the terms “product” and “service” refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.
Yerini Aldığı : TS ISO 10002 :2015;  TS ISO 10002 :2015;  
Yararlanılan Kaynak : ISO 10002:2018
Uluslararası Karşılıklar : 10002-EQV
ICS Kodu : 03.120.10 Kalite Yönetimi ve Kalite Güvencesi
Cen/Cenelec : -
Dili : en
Renk Durumu : Siyah-Beyaz
Uygulama Durumu : Yürürlükte
Sayfa Sayısı : 43
Fiyatı : 84,00 EURO  (2.936,82 TL + %10 Kdv)
Çakışan Standart Varsa İptal Tarihi (DOW)-