|
Standard Detayı
|
TÜRK STANDARDI (Direktif :2006/42/EC)
|
TS No :
|
TS EN ISO 11102-2
|
|
Tercüme Tarihi :
|
21.06.2014
|
Kabul Tarihi :
|
19.01.2010
|
Hazırlık Grubu :
|
TK20: Makine Güvenliği Teknik Komitesi |
Doküman Tipi :
|
|
Yürürlük Durumu :
|
U (Yürürlükteki Standard/Standard) |
Başlık :
|
İçten yanmalı pistonlu motorlar- El ile çalıştırma teçhizatı-
Bölüm 2: Ayrılma açısı deneyi yöntemi |
Başlık (İng) :
|
Reciprocating internal combustion engines- Handle starting equipment- Part 2: Method of testing the angle of disengagement |
Kapsam :
|
IS0 11102 standardının bu bölümü, ISO 11102-1’e göre gerekli güvenlik şartlarının deneyi gibi karayolu araçlarını ve uçakları çalıştırmak için kullanılan makinalar hariç olmak üzere, karayolu, demiryolu ve denizyolunda kullanmak amacıyla içten yanmalı pistonlu motorlarda kullanılan el ile çalıştırma teçhizatı ayrılma açısı deneyi yöntemini kapsar. Bu standard, yol yapım ve hafriyat makinalarını çalıştırmak ve uygun Uluslararası Standartların bulunmadığı uygulamalar için kullanılan motorlara uygulanabilir. |
Kapsam (İng) :
|
This part of IS0 11102 describes the method for testing the angle of disengagement of starting handle equipment
i.e. testing of the essential safety requirements according to IS0 111024 for reciprocating internal combustion
engines for land, rail and marine use, excluding engines used to propel road vehicles and aircraft. It may be applied
to engines used to propel road construction, earth moving machines and for other applications where no suitable
international standards exist. |
Yerini Aldığı :
|
TS EN ISO 11102-2 :2001; |
Yararlanılan Kaynak :
|
EN ISO 11102-2:2009 |
Uluslararası Karşılıklar :
|
EN ISO 11102-2-EQV |
Tercüme Edildiği STD :
|
EN ISO 11102-2 |
ICS Kodu :
|
27.020 İçten Yanmalı Motorlar |
Atıf Yapılan STD :
|
TS EN ISO 11102-1 :2001; |
Cen/Cenelec :
|
CEN |
Dili :
|
tr |
Renk Durumu :
|
Siyah-Beyaz |
Uygulama Durumu :
|
Yürürlükte |
Sayfa Sayısı :
|
18 |
Fiyatı :
|
360,00 TL + %10 Kdv |
Çakışan Standart Varsa İptal Tarihi (DOW) |
- |
|